zaterdag 16 maart 2013

Omgaan met teleurstellingen

  • De cursus 'omgaan met teleurstellingen' gaat helaas niet door.
  • De conferentie 'helderziendheid' is afgelast wegens onvoorziene omstandigheden.
  • Beter een halve spreuk...
  • Uit onderzoek blijkt dat 51% van de Nederlanders in de meerderheid is¹.
  • Wat is uitstelgedrag nu eigenlijk? Dat leg ik nog wel een keer uit...
  • Mag ik u iets vragen?
  • Grapje..:-)
  • Ik ben op zoek naar iemand die voor mij 't een en ander kan delegeren.
  • De deelnemers aan de cursus 'omgaan met geheugenproblemen' hebben zich tot nu tot niet ingeschreven.
  • Ik ben meer van het 'understatement'...
  • Hier volgt een mededeling: er zijn geen mededelingen...
  • Bord boven de snelweg: "Dit informatiebord is buiten gebruik"
  • Op Facebook krijg ik regelmatig de melding dat er geen meldingen zijn.
  • Ik vind horoscopen en al wat daarrond zit, complete nonsens. Dat komt doordat ik boogschutter ben. Die zijn kritisch, en wetenschappelijk aangelegd!
  • Vrijwillige bijdrage nog te vaak verplicht.
  • Wat schrijf je als je ergens helemaal stil van bent?
  • 'Maak je zin eens...'
  • ...
¹ Uit "Van tofu krijg je geheugenverlies" - Coen de Bruiijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.