zaterdag 16 maart 2013

Nog meer meer

  • Kinderen en gekken spreken de waarheid.
  • "It is good to shut up sometimes."
    Marcel Marceau
  • Schrijven over iets dat 'te triest is voor woorden' vind ik wel een mooi voorbeeld van #zelfverwijzing
  • "Het valt me op, dat fouten maken bij wiskunde aanmerkelijk mildere reacties oplevert dan het maken van taal fouten."
  • 'Natuurlijk', 'uiteraard', 'zoals iedereen begrijpt' zijn 'woorden' die je natuurlijk niet moet gebruiken, dat snapt iedereen...
  • "Asking naive questions leads to insights" - is dat zo?
  • 't Is veel makkelijk om te zeggen wat er niet moet dan wat er wel moet. Je zou dat niet moeten doen...:-)
  • Ooit volgde ik een succesvolle training 'Efficient werken'. Het certificaat daarvan ben ik kwijt geraakt in de rotzooi op m'n bureau...
    @wauwel
  • Geloof me nu maar, je moet niet proberen mensen te overtuigen...:-)
  • Ik ga maar weer 's lijstje maken met dingen waar ik niet aan toe kom... als ik er aan toe kom dan...:-)
  • Met collega aan het e-mailen over hoe je minder mail kunt krijgen.
  • "We zijn er benieuwd wat u van registerleraar.nl vindt."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.