maandag 23 september 2013

Weet je dat wel zeker?

  • "De wereld wordt steeds onzekerder..."
  • Een workshop 'zoeken' en 'arrangeren' in wikiwijs is ook een soort van treurige zelfverwijzing.
  • Ik was helemaal vergeten dat het de Week van de Dementie is.
    @wauwel
  • Als je de 'W' en de 'M' vermisseld? Melke aandoening is dat in hewelsnaaw?
  • Op zich is het toegestaan algemene voorwaarden te wijzigen, mits in de oude voorwaarden staat dat dit mag.
  • De paradox van modern geluk: met zoveel mogelijk mensen verbonden zijn, en tegelijkertijd zoveel mogelijk je eigen gang te gaan.
  • Nu weet ik het absoluut zeker: alleen een waanzinnige weet dingen met absolute zekerheid!
    @EJMenzel
  • Een echte Boeddhist heeft geen verlichting nodig.
  • We zitten weer vol plannen. Wat wil jij dat we gaan doen?
  • Zomer is voorbij, ik ga mijn muts af doen.
    @Sjaboepaan
  • Mensen die heel erg zeker zijn van hun gelijk... zijn vaak de grootste onbenullen... denk ik... ik weet dat niet helemaal zeker:-)
  • Een rijkgevulde koelkast... van mensen die alleen maar over eten praten...
  • Mensen willen helemaal niet samenwerken, maar samen uit eten....:-)
  • Een steen weegt 1 kilo plus de helft van zijn gewicht.
    De steen weegt  ___  gram.
  • Les 1: voordat je iets gaat bewijzen controleer even of het wel waar is...:-)
  • Mijn rooster op de website van school is niet vooruit te branden...:-)
  • Nee, wiskundigen moeten zich aanpassen aan de echte wereld. Niet andersom. #sliepuit :-)
    @hminkema
  • Ik kom voor de derde keer een (re)tweet tegen van iemand waar ik me enorm aan stoor. Zouden jullie daar rekening mee willen houden? #bedankt
  • ...zolang er niet gepraat wordt over wat er eigenlijk gezegd wordt is het gedoemd te mislukken...
  • De bekendste van Lent was Diederik van Lent, kasteelheer in Lent....


  • Note to self: steek de brug over vóórdat je 'm verbrand.
    @ToussaintLemeer
  • "Is sloppiness in speech caused by ignorance or apathy? I don't know and I don't care."
    William Safire - Quotes of the Day
  • Drank lost geen problemen op. Wel je hersenen...-)
  • @egeert: Hahaha, ik moest even enorm lachen. "Kinderen leren het best als je ze helemaal niets uitlegt"
    @djsjollema: Zelfde geldt voor #onderwijskunde, dat werkt ook pas goed als je er niet naar luistert
  • Waarom staat hier het woord "parallellogram" tussen aanhalingstekens?
  • "Maar goed, ik spreek voor me zelf." - geeft niet.... als er maar niemand luistert...:-)
  • I generally find the behavior and conversation of ordinary people more accordant with true philosophy than those of philosophers.
    Montaigne
  • Voor alle deelnemers #Fontys post hbo-opleiding e-Learning: VANAVOND GAAT NIET DOOR!
  • Dame aan de foon in de trein (echt gehoord): "IK KAN JE GOED VERSTAAN HOOR; IK ZIT IN EEN STILTECOUPÉ!"
  • Op dit moment kun je je in wiskundeleraar.nl alleen aanmelden als je bent aangemeld...:-)
  • Je wordt pas echt bang om oud te worden als je (gemiddeld) 46 jaar
    oud bent...
  • Hier is niets te zien.
  • Hetgeen waar je naar op zoek bent bevindt zich op dit moment niet op dit adres. Tenzij je natuurlijk op zoek was naar deze pagina met de foutmelding. In dat geval: gefeliciteerd, je hebt 'em gevonden!
    http://ikbenleraar.tumblr.com/post/65787603433
  • Als je 't gevoel hebt dat je steeds in hetzelfde cirkeltje rond draait... dan moet je af en toe 's een ander cirkeltje nemen...:-)
  • ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.