dinsdag 4 juni 2013

Verzamelen

  • "Slechts weinig organisaties voeren een proactief beleid om bedrijfsblindheid te voorkomen..."
  • Je moet zo'n hastag als #onderwijs niet volgen... elke malloot kan er van alles ingooien en dan ga ik dat nog zitten lezen ook nog...:-)
  • Het was zo druk bij de open avond dat we niet eens konden tweeten dat het zo druk was...
  • Je moet niet alles geloven... wiswijzer.blogspot.nl/2013/06/creati… #creatiefdenken
  • "Ik vraag me bij al die citaten in mijn twitterlijn af, of die beroemdheden dat echt gezegd hebben, en in welke context."
    Albert Heijnstein
  • Ons hele universum zit in een glazen potje; netjes op een plank bij een Alien kind dat er voor een wetenschappelijke test een 4- voor kreeg...
    @ToussaintLemeer
  • 'De Bijbel voor ongelovigen' is in de hemel met gejuich ontvangen. 'Eindelijk een ongelovige schrijver die om mij geeft,' zei God.
    @GuusKuijer
  • Ik ben nu 55 en ik kom er net achter dat ik echt traag van begrip ben...:-))
  • Daar was ie weer: "door een storing of door onderhoud kunt u deze pagina nu niet bekijken"
  • Voor iemand die uitgepraat is klets ik te veel denk ik...:-)
  • "If I only had a little humility, I'd be perfect."
    Ted Turner
  • Mensen, kap nou ns met t RTen van politici. Bedenk gewoon zelf n holle kreet
  • "Er is een grote groep in 4 havo, die met een verbetering van ons onderwijs, niet hoeft te vertragen."
  • Op het journaal: een groot deel van de europese subsidies voor transport komen niet op hun bestemming aan...
  • Roostermaker op de bbq? ;-)
  • "Heeft u het gevoel dat er niet naar u wordt geluisterd?" - Eh? Wat? Dat zeg ik toch niet of wel?:-)
  • Ik dacht dat vissen niet in astrologie geloofden...:-)
  • ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.