donderdag 24 april 2014

Twitterwijsheid

  • Sommige mensen willen gewoon 'tijdschriftje' blijven spelen en 'boekjes maken'... dat is niet meer van deze tijd:-)
  • ...en conferenties organiseren... voor een prikkie op de eerste rang... luisteren naar geleuter van de ergste soort:-)
  • 't Is ook niet de bedoeling om verder te komen... gewoon gezellig... mensen ontmoeten... kletsen... kroketten eten...
  • Een uur luisteren naar iemand die zegt dat een uur luisteren niet werkt...:-)
  • Er is een hoop gebakken lucht tussen hemel en aarde...:-)
  • ...en dan in je droom terecht komen in Antwerpen met de vraag... 'hoe komen we nu thuis?' desnoods gaan we lopen zei ik...:-)
  • Ik geloof dat de regie van die droom in handen was van een of andere idioot... o wacht 's even... dat was ik zelf waarschijnlijk...:-)
  • Wat dat betreft zijn mijn dromen leuker dan die zenders op de kabel. Ik heb echt genoten:-) Bizar maar wel geinig...:-)
  • Vergeet soms om mezelf als de eerste persoon enkelvoud te vermelden:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.